Dąbrowskie Wodociągi z nagrodą za najlepszą kampanię edukacyjną w Polsce!

Organizatorzy Głośnej Wody, najważniejszego konkursu w branży, przyznali Dąbrowskim Wodociągom nagrodę za najlepszą kampanię edukacyjną w Polsce w kategorii miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Jury doceniło długofalowe i konsekwentne akcje, takie jak „Piję wodę z kranu”, Strażnik Czystej Wody czy Światowy Dzień Wody, w których każdego roku bierze udział kilka tysięcy mieszkańców Dąbrowy Górniczej. To właśnie one są często, zdaniem jury, inspiracją dla edukacyjnych działań innych przedsiębiorstw.

Dąbrowskie Wodociągi od wielu lat prowadzą projekty ekologiczne i edukacyjne skierowane do mieszkańców Dąbrowy Górniczej. Te działania, podejmowane na rzecz ochrony środowiska oraz edukacji, zostały docenione w największym branżowym konkursie Głośna Woda. Organizowany jest on przez redakcję ogólnopolskiego miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”, a jego celem jest prezentacja lokalnych akcji edukacyjnych i promowanie ich na forum ogólnopolskim, wymiana doświadczeń pomiędzy przedsiębiorstwami, zaszczepianie idei edukacji ekologicznej i zainteresowanie mieszkańców tematyką racjonalnego korzystania z zasobów wodnych.

Dąbrowskie Wodociągi inspiracją dla innych!

Prowadzone akcje takie jak kampania „Piję wodę z kranu”, obchody Światowego Dnia Wody, Strażnik Czystej Wody czy Akcja Lato są długofalowe, a zarazem wyróżniają się oryginalnością, dzięki czemu trafiają do zróżnicowanej grupy odbiorców. Właśnie to powoduje, że są wielokrotnie wzorem dla innych przedsiębiorstw wodociągowych w ich działaniach edukacyjnych. Spółka dużą wagę przywiązuje do medialnego nagłośnienia przedsięwzięć, dzięki temu może dotrzeć do wszystkich mieszkańców ze swoim edukacyjnym przesłaniem i zmieniać stereotypy, np. w zakresie jakości wody z kranu.

Zadowolenia z branżowego wyróżnienia nie ukrywa Andrzej Malinowski, Prezes Dąbrowskich Wodociągów: – Bardzo cieszymy się, że nasze akcje edukacyjne zostały docenione na arenie ogólnopolskiej. Ta nagroda to dla nas podsumowanie wieloletnich działań, a zarazem motywacja do podejmowania kolejnych. Widzimy, że nowoczesna edukacja przynosi efekty, co widać po zainteresowaniu akcjami prowadzonymi przez nasze przedsiębiorstwo.

Konkurs Głośna Woda

Konkurs podzielony jest na trzy kategorie. W piątej edycji w kategorii do 30 tys. mieszkańców zwyciężył Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Ożarowie Mazowieckim, a w kategorii do 100 tys. mieszkańców nagrodę otrzymało Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PGK Żyrardów. Natomiast w najbardziej prestiżowej kategorii, bo grupującej największe miasta, w poprzednich latach wygrywały Aquanet S.A. Poznań, Wodociągi Wałbrzych czy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego SA w Częstochowie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.